Комунальний заклад "Лозівський ліцей №10"

Лозівської міської ради Харківської області


Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 594
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
javascript:;" rel="nofollow" onclick="loginPopupForm(); return false;
Реєстрація
 Вихід Вхід

"ПедПРЕСА" інформує

 

Умови створені в закладі

РЕСУРСНА КІМНАТА

, , ,, , ,, ,,

«… Особлива дитина –  перш за все дитина,  а потім вже особлива»
  Л.С. Виготський (1924 р.)

Інклюзивна освіта - процес розвитку загальної освіти, яка має на увазі доступність освіти для всіх, в плані пристосування до різних потреб всіх дітей, що забезпечує доступ до освіти для дітей з особливими потребами.

Мета інклюзивного закладу освіти, як зазначають В. В. Алексєєва і І. В. Сошіна, — «надати всім дітям можливість найбільш повноцінного соціального життя, активної участі в колективі, тим самим забезпечуючи найбільш повну взаємодію і турботу один про одного як членів співтовариства».

Ми маємо справу з найскладнішим, неоцінен- ним,найдорожчим, що є в житті, – з дитиною. Від нас, від нашого вміння, майстерності, мис- тецтва, мудрості залежить її життя, здоров’я, розум, характер, її місце і роль у житті. В.Сухомлинський

Рекомендації батькам «особливої дитини»

1. Станьте членом навчальної команди «Дім - дитячий садок».

2. Обмінюйтесь інформацією з вихователем.

3. Познайомтеся з завідувачем закладу освіти.

4. Слідкуйте за інформаційними повідомленнями в груповому батьківському куточку щодо роботи практичного психолога в закладі дошкільної освіти.

5. Станьте адвокатом своєї дитини.

6. Комунікація – ключовий момент.

7. Ведіть нотатки.

8. Допомагайте розвивати нові навички вашої дитини.
9. Дізнайтеся, що вивчає ваша дитина.
10. Звертайтесь до соціальної служби.
11.Спілкуйтесь з іншими батьками будь-яким способом.
12. Пропагуйте розуміння специфічних потреб вашої дитини.
13. Підбадьорюйте дитину.
14. Стимулюйте дружні стосунки вашої дитини.

 

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА

Розглядається як:

система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу.є динамічним процесом, що розвивається ПОСТІЙНО

ІНКЛЮЗИВНА ШКОЛА – заклад освіти, який забезпечує інклюзивнуосвіту як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання, використовує існуючі в громаді ресурси, залучає батьків, співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей, створює позитивний клімат в шкільному середовищі.

Організація  інклюзивного  навчання визначена у документах

Концепція розвитку інклюзивного навчання (наказ МОН України від 01.10.2010 р. № 912)

Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (Постанова Кабінету Міністрів України від 15 серпня 2011 р. № 872)

План заходів,щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів (наказ МОН України від 14.06. 2013р.  № 768)

Заходи  щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року (наказ МОН України від 23.07. 2013р.  № 1034)

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.05.12 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 26.07.2012 № 1/9-529 «Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання»

Лист Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1/9-539  «Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 18.05.12 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», п.5:особливими освітніми потребами»

Навчально-виховний процес у класах з інклюзивним навчанням загальноосвітніх навчальних закладів здійснюється відповідно до робочого навчального плану школи, за навчальними програмами, підручниками, посібниками, рекомендованими МОНмолодьспортом для загальноосвітніх навчальних закладів.

 Для дітей з ООП, які мають інтелектуальні порушення, та зі складними вадами розвитку (вадами слуху, зору, опорно-рухового апарату в поєднанні з розумовою відсталістю, затримкою психічного розвитку) на основі робочого навчального плану школи розробляється індивідуальний навчальний план з урахуванням рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації та на основі типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку.

Лист МОНмолодьспорту України від 18.05.12 № 1/9-384 «Про організацію інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Індивідуальне планування навчально-виховного процесу

Індивідуальна програма розвитку

Індивідуальний навчальний план

Індивідуальна навчальна  програма

Портфоліо - накопичувальна система оцінювання індивідуальних досягнень учнів

Інструктивно-методичний лист  від 18.05.12 № 1/9-384 «Організація інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»

Невід’ємною складовою процесу розроблення індивідуальної програми розвитку є оцінка динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, збирання відомостей про її успіхи (учнівські роботи, результати спостережень педагогів, контрольні листки, результати тестів, тощо).

Визначення  рівня сформованості знань, умінь і навичок учнів з особливими освітніми потребами здійснюється з метою забезпечення позитивної мотивації навчання, інформування учнів про їх індивідуальні досягнення, визначення ефективності педагогічної діяльності вчителів.

Організація освітнього процесу

Навчання здійснюється за типовими навчальними планами, програмами, підручниками та посібниками, рекомендованими МОН для загальноосвітніх  та, у разі потреби, спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів.

Навчально-виховний процес  здійснюється  відповідно до робочого навчального плану загальноосвітнього навчального закладу.                  

 З урахуванням індивідуальних  особливостей дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, складається індивідуальний навчальний план.

Розклад уроків для дітей з ООП складається з урахуванням індивідуальних особливостей їх навчально-пізнавальної діяльності, динаміки працездатності протягом дня і тижня та з дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

Алгоритм використання висновку ІРЦ в школі     АЛГОРИТМ

Система Orphus  <>
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
 


Корисні посилання

Всеукраїнська школа онлайн Дія. Цифрова освіта > >

Copyright MyCorp © 2024Безкоштовний хостинг uCoz