Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів
НАКАЗ МОН від 13.07.2021 №813 "Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти"
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6-х класів (НУШ)
УКРАЇНСЬКА МОВА (діалог, письмові роботи)
ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ (практична робота, тести та усна відповідь)
ВСТУП ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 7-11-х класів
Оцінювання навчальних досягнень учнів базової та старшої школи здійснюється за 12-бальною шкалою (відповідно до наказу МОН України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»).
Відповідно до ступеня оволодіння знаннями і способами діяльності виокремлюються чотири рівні навчальних досягнень учнів: початковий, середній, достатній, високий.
Оцінювання здійснюється у процесі повсякденного вивчення результатів навчальної роботи учнів, а також за результатами перевірки навчальних досягнень учнів: усної (індивідуальне, групове, фронтальне опитування), письмової (самостійна робота, контрольна робота, тематична контрольна робота, тестування, та ін.).
МУЗИКА